nuffnang here

anda SEMUA:)

Thursday, May 31, 2012

| nestle 100 years.



 okey, aku rasa aku agak ketinggalan nak buat entri tentang nestle nie.haha. walaupun sebenarnya dah banyak kali juga tengok blogger post tentang 100tahun nestle disisimu nie. harini baru datang mood nak update sebab im officially dah free.selesai sem 2 aku kat UTM nie.well done to me.*winkwink..tapi oppss,tak boleh gembira sangat pasal final is just around the corner and im not finish revising my notes yet.

back to topic,seperti yang semua orang tahu lah kan.nestle dah komersialkan banyak produk terutama minuman dan makanan.itu yang aku tahu lah.contohnya macam milo,maggi,aiskrim,kitkat..aih,jenuh pulak nak senarai semua kan.you guys should google and see how much product they has.

milo nie kalau datang sekolah rendah mesti cepat je nak beratur.kadang-kadang muka sama je pun yang ambik.huu

okey,ni sarapan masa kat matrik dulu dan kat rumah.






ini awesome :)
untuk aku,BLISS adalah salah satu yang menjadi kegemaran lah.mungkin kebanyakkan orang akan kata milo sebagai hidup mereka but not for me. disebabkan aku nie ada masalah perut sikit,so, aku lebih prefer bliss.kadang-kadang boleh kata tiap hari jugak beli bliss nie.tapi aku rasa macam tak sesuai lak minum hari-hari.nanti sakit lain pulak yang datang.hee

anda pun mesti ada kisah anda sendiri bersama nestle kan? so,apa kata anda share cerita anda kat sini--> 100tahun nestle disisimu.


there are prizes to be won every months. do read rules and regulations to participate :) enjoy guys.

p/s : feel hungry huh?me too ;'(

No comments:

Post a Comment