nuffnang here

anda SEMUA:)

Wednesday, May 2, 2012

i fake a smile :)


lama dah aku tinggal blog nie kan.rindu pulak.ketandusan idea+malas nak menaip..
tapi hari ni kita buat luahan perasaan sikit..

baru-baru nie roomate aku post something kat wall fesbuk aku.
pasal ape?
hmm,pasal perasaan yang kita simpan dan taknak bagitahu orang lain..but at the same time,kita harap orang lain paham yang kita ada masalah.
jujurnya,aku selalu je macam tu..tapi aku ni lebih suka diam kot bila ade masalah.tak pun aku jadi lebih hyper..bila rasa nak cerita baru aku cerita.itu pun at certain people jelah..yang aku percaya.

sebenarnya,bagi aku..aku rasa better kita cerita kat orang bila kita ada masalah..walaupun kita tahu orang tu tak dapat nak tolong apa-apa.sekurang-kurangnya kita dapat kurangkan beban yang kita rasa.

susah kan nak pura-pura okay nie? lagi-lagi bila nak fake a smile..pahit dan kelat je.takde seri pun.


p/s: aku harap dia memahami aku seadanya.

2 comments: