nuffnang here

anda SEMUA:)

Friday, June 1, 2012

sem tiga ISM kejuruteraan kimia-bioproses.

assalamualaikum..jumaat.penghulu segala hari.semoga hari nie lebih baik dari semalam :)

hari nie jugak hari last prapendaftaran subjek untuk next sem.sekejap je dah nak habis sem.tak sedar dah almost setahun jadi student UTM..next sem dah second year.jadi senior laaa aku..hoyeah.kihkih*muka nak membuli junior. >:)

ek,tak nampak kan?click bagi besar sikit :)

sepanjang aku duduk uni nie setahun,alhamdulillah..banyak benda aku belajar.aku malas laa nak list sesatu kan.panjang lak ceritannya nanti.walaupun mungkin result tak berapa nak mantap macam orang lain,tapi bagi aku yang kerja asyik berjimba tak sedar-sedar diri nie.okey lahh..aku cuba kekalkan yang terbaik dan cuba perbaiki ape yang patut.

final sem dua lagi seminggu nak start,aku pun dah mula nak tahan godaan-godaan dari keluar sana sini.*ada kawan-kawan kaki jalan memang payah.huu..nasib baik jugak kewangan tak berapa nak utuh,so,senang kawal diri dari keluar..so,boleh laa belajar kt bilik.kononnya.percaya sangat laa aku nie. >,<

korang ade to-do-list?aku dah ade...bangganya ;p

seperti entri-entri yang lepas,aku nak wish best of luck untuk semua student yang nak final..tak kiralah uni mana,course ape pun..do the best guys.tak boleh putus asa selagi tak cuba.takda siapa pun tahu apa akan jadi masa hadapan kan..takpalah tak hebat pun,tak dapat 4rata pun..yang penting kita usaha..tawakal tanpa usaha,takda maknanya.betul tak kawan-kawan?



"And when you have decided, then rely upon Allah . Indeed, Allah loves those who rely [upon Him]."
 | al imran : 159


notakaki : sehari dua nie mood layan movie je..study tah kemana..adoyaii pun.


1 comment: