nuffnang here

anda SEMUA:)

Tuesday, May 29, 2012

ME, aunty-to-be ! :)

hooreyyy..:) nampak tak betapa gembiranya aku?hee.
kalau setahun yang lalu aku update pasal akak aku kahwin,
now, syukur Alhamdulillah. aku bakal jadi aunty within 9 months.heee..
my only sister dah pregnant :) hope everything will be alright.
yes,mungkin minggu nie agak teruk bagi aku..macam-macam sakit yang datang but again,Alhamdulillah..one good news absolutely help me forget the bad ones.

my sis with her husband.
to my dearest sister, JASFIKA JAMURI take care of yourself. makan benda berkhasiat dan paling penting sekali,dekatkan diri pada-Nya. semoga Allah sentiasa bagi perlindungan untuk diri kau.

p/s : dah nak study week.doakan aku yang terbaik untuk final.then nak balik rumah baru! hoyeah3.

3 comments:

  1. tq..tp rumah baru lom ada bumbung lau ko nak duduk boleh jew..haha ~c's~

    ReplyDelete
  2. mira : thanks :)

    c's : cehhh,apesal takde bumbung lagi.lol

    ReplyDelete