nuffnang here

anda SEMUA:)

Monday, March 26, 2012

gunung berlumut,kluang :)

semalam hiking, makanya harini takde mood nak study walaupun ada dua test minggu nie.plus assignment PCP yang menimbun..fikir nak tidur je.sakit kaki tak hilang lagi. masih terasa kaki menggeletar. jalan pun kengkang.hoho

cantik kan? 

tempat : gunung berlumut,kluang
tarikh : 24 mac 2012

walaupun plan last minit,alhamdulillah semua okey..dan pastinya.sekali lagi gua pancit.huu.waktu turun je okey walaupun kepala sakit sebab rasa panas..rasa bersalah pada yang tolong support especially si roomate leeya sharazlee n si bigboss team5..lain kali jangan tunggu.huu.aku kesian tengok korang. ;(

forever alone.sedih gua ;(

batu gigi.baru setengah jln.

trek memacak kemain.saje mencabar zahir dan batin aku..memang aku senyap terus waktu hiking.kuatkan diri dan tabahkan hati.yang aku fikir,janji sampai puncak.kalau orang lain boleh,apesal aku tak boleh kan?


dah sampai puncak.
senior yg cool :)
us :)


apa-apa pun,plan underground ni best walaupun kena bahan je.huu..thanks a lot guys.big appreciation untuk semua. :)

p/s: mata dah mengantuk.tidurlah. :)

No comments:

Post a Comment