nuffnang here

anda SEMUA:)

Thursday, June 28, 2012

muka baru.

cantik tak header baru i? fresh lagi tau...jangan jeles semua.heheh >,<
pagi tadi baru update pasal nak header baru by IZA ZATY. tuptup dah dapat.kemain cepat lagi die edit.kalau aku,mahu berminggu jugak tak puas hati.heheh.

tadaaaaaa.


cehhh.macam suprise pulak.padahal dah tengok kat atas kan.yang nie part comel..atas tu part besar punya.heh*boleh scroll ke atas kalau nak tengok balik.kihkih :)

simple kan header nie? aku suka.takde rasa semak sangat..and i just love the colours :) okey da nie.cukup puas hati. alang-alang aku tukar header,aku tukar sekali background.see the bajet-bajet water flow kat belakang nie ? tapi tiba-tiba rasa penuh sangat pulak.huh =.= aku lebih suka plain.tapi takpe..aku cuba stay dengan background nie buat seketika.ubah angin.mana tau jatuh hati ke kan.hehe

again,thanks to adik iza zaty  for this header :)

notakaki : spek tu kalau google dapat warna biru jugak kan style.aihh.


4 comments: