nuffnang here

anda SEMUA:)

Friday, June 22, 2012

saved in memory :)

assalamualaikum,
credit to ramdan mechor.
lama dah tak update blog..exam dah selesai..aku dah sehari balik rumah.baru sehari dah terasa kebosanan nye.huu.nak cepat-cepat kerja..insyaAllah awal bulan tujuh mula laa kerja kot.

dah berapa kali aku bukak tutup blog nie.niat nak update memang kuat..tapi nak menaip tu takde idea..aih,tak suka perasaan macam nie.okey lahh,sementara tengah rajin sikit nie.aku nak cerita penutup sem 2 aku sebagai mahasiswa kejuruteraan kimia-bioproses..

buruknya muka gua.huu

lepas selesai je last paper, microbiology jam 4.30pm, 19 jun 2012..aku dan kawan-kawan yang lain start prepare untuk buat BBQ :) walaupun rasa macam hmm,tah ape jadi result sem nie.kami try untuk hepi jugak last day nie..

preparation.
bakar-bakar.sampai terbakar tangan memasing.
hasilnya..huahua.hangus.
cheers everybody ! jyeahh.
jemput makan..kalau sanggup. >,<
ade kek jugak. :)

the boys.
the girls pulak :)



to skkbians 11/12 : thanks semua untuk malam tu.seronok sebab dah lama tak gather camni kan..alhamdulillah dah selesai dua sem.bermakna selesai sudah tahun satu..semoga ape yang kita dapat dua sem nie bantu kita untuk masa depan nanti..harap friendship kita berkekalan selamanya. :)

walaupun tahun pertama nie orang kata senang, tapi bukan semua senang kan..lebih-lebih lagi bila kita yang buat benda senang jadi susah.insyaAllah sem depan usaha labih kuat lagi..tak boleh mudah putus asa.


notakaki : nak cari kerja cepat-cepat.bosan sudah duduk rumah.plus,takde duit..>,<


No comments:

Post a Comment