nuffnang here

anda SEMUA:)

Sunday, March 4, 2012

bebelan pagi ahad.

assalammualaikum bloggers and readers :) dah lama kita tak bersua kan.rindu jugak mahu mencarut, eh eh *mengarut kat sini.nak kata busy awal sem 2 nie.tak jugak laa.cuma aku je malas kot.kalau ikutkan,hari hari date   dengan blog tapi bace entry orang je..sendiri punya blog terbengkalai,kesunyian.*krik krik bunyi cengkerik

mungkin hari nie aku rajin sikit sebab berukband eh *broadband laju kot.makanya datanglahh semangat mengupdate blog walaupun taktau nak taip ape.lalala..

*sebenarnya intro atas nie aku taip 3 4 hari lepas kot.hehe..disebabkan kemalasan yg amat,aku cuma edit sikit sikit je..jadilah kan :) daripada takde intro.dulu cikgu BM aku ajar,setiap esei mesti ade intro,isi dan penutup.huu.so,kita kena jugak aplikasikan ilmu tu kat blog kan..kang kalau terus masuk isi,terkejut lak anda anda membacanya.

okey,cukup iklan.

kesabaran.
tadi asalnya sebelum aku mengonlinekan diri,aku nak study organic chemistry..ye.ORGANIC CHEMISTRY..rajin kan aku?aku tau..kihkihkih.tapi setelah berkira-kira,aku terasa nak update blog pula.hee.maka,disini lah aku..meninggalkan buku organic terkapai-kapai..>,<

dan sekarang,disaat jari aku sedang menari-nari di atas papan kekunci ni.cewahhh..aku terasa lapar pula.seraya ingin membatalkan terus hasrat study organic.huu..teruknya aku.yang tu pun aku tau..=,='

mungkin silap masa kot.mungkin hari ni patut selak Principle of Chemical Processes..ye.MUNGKIN..kerna memikirkan kuiz mingguan.next week,mass balance..yang aku ingat,banyak gambar je aku lukis masa hari terakhir kelas.LOL..

okey,cukuplah mengarut.nak cari makan..dan sambung study.sem 2 ni banyak subjek membaca.makanya kenalah rajinkan diri..sekian~

p/s: buang masa siapa bace entry aku harini..huu.sorry guys.terasa nak dengar someone membebel.tapi aku lak yg bebel lebih nie  >,<

No comments:

Post a Comment