nuffnang here

anda SEMUA:)

Saturday, March 17, 2012

family day BIOSS 2012.

assalamualaikum.

baru je bangun dari tidur.sudahkan kerja yang tertangguh.dah rasa nak tidur semula tapi dah lama tak update blog kan..so,aku nak menaip sikit kat sini.

last weekend,aku pergi bercuti.hek.cuti laa sangat..boleh laa kira camtu jugak.bersama keluarga BIOSS aku yang tercinta.masa tu lahh dapat jumpa senior-senior tahun dua,tiga dan empat.well,i'm still a junior right?honestly,kalau jumpa senior aku kat fakulti pun,belum tentu tau dia sama course.lagipun.course aku ade berapa orang je..kimia-bioproses punya student memang boleh di kira..okey,dah melalut..bersambung~

aku yg ganjil tu :)
tempat : pantai pasir lanun,mersing
tarikh : 10-11 mac 2012
tema : sweet childhood memories

pantai pasir lanun.korang pernah dengar?pertama kali aku dengar,serius aku tak tau kat mana..kawan-kawan yang tanya pun,mesti tanya balik.pantai pasir lanun??*then gelakgelak..serious talk man.maybe its name a little weird but even orang johor pun taktau katne.haha.tapi seronok laa berkampung 2 hari kat sana.i've been missing nak lepak-lepak pantai.dengar bunyi ombak..ahh,aku dah rindu nak pergi lagi.

ouh,tema family day kali nie,sweet childhood memories..makanya,semua aktiviti yang dibuat ialah bertemakan zaman budak-budak i should say.contohnya,kami main baling selipar*tired but awesome. yang ni aku first time main.agak blur mula-mula tapi aku hentam je main.heh.kawan aku kate,aku tau lari je..haha.ape lagi yang seronok ye.aku rasa paling best waktu malam.time tu paling kecoh lawan congkak laa,lawan pemadam,ceper,stacko*yg ni aku legend.semua orang tau >,< lepas habis semua tu,duduk tepi pantai.ahh,syok habis!
baling selipar.

ceper.

dam ular.

senior+junior :)

last day kat sana.boleh kata hari yang malang jugak laa.dua kali kena simbah dengan senior.cis..tangan aku tersepit kat pintu,aku terpijak pin.ape lagi?tapi takpe.mungkin ade silap kat mane-mane haritu.apa-apa pun,dua hari kat mersing,aku seronok lah.hilang sekejap stress. :) 

last day.

with dr.firdausi.
sekian.tu je untuk harini.sekarang dah mula busy.test makin dekat.jarang dah nak online.

notakaki : jenuh tunggu gambar upload..huu

No comments:

Post a Comment