nuffnang here

anda SEMUA:)

Sunday, December 11, 2011

INTERNATIONAL CULTURAL FIESTA 2011 :)

cultural night
ini cerita seminggu lalu.hee..aku rase tak basi lagii.
kalau basi pun aku tak peduli sebab aku nak post jugak sebagai memori.
mane tau nanti ank cucu cicit aku nak bace.haha..baru laa mreka tau pasal aku..:D

so,event nie melibatkan student-student UTM..international dan local.dulu diorang kate competition nie involve negara-negara je..tapi tahun nie diorang bukak lagi untuk state-state kat Malaysia dan negara-negara luar.
so,dalam event nie aku sebagai HOD special task..tapi aku memain banyak.tak buat kerja.huu.banyak orang lain tolong aku..guys,thanks a lot.:) really appreciate ur help..hee

icf commitees


friends yg datang memeriahkan suasana :)

before event nie berlangsung,agak huru-hara jugak laa hidup aku.kejap ke sana,kejap ke sini..macam robot tau.huu..kalau boleh nak tanggal je bateri dalam badan biar takley gerak terus..huu..tapi,tahan jelaa.orang lain buat kerja lagi banyak dr aku tapi cool je..takkan aku takley kn..:)


ape-ape pun,mmg have fun laa..kenal ramai student international.dari yaman ade,iran,iraq,sudan..ape lagi tah.event nie agak menolong aku dalam communication skill aku laa..tambah self esteem kate.hee..hope boleh join lagi kalau larat,,hehe

nie sarawak kn?hee..konpius.

tata
sekian..

No comments:

Post a Comment