nuffnang here

anda SEMUA:)

Sunday, December 11, 2011

run for your heart :)

okeyy,ini last post aku hari ni..seperti title yang tertera.run for your heart..:)
lame dah aku tak berlari-lari nie.paling-paling main skipping je dalam blok.haha


event nie anjuran dak2 KTHO kalau tak silap..start kul 8++ dan berakhir kul 10 lebih tadi.
bermula dari N24-meranti-pusat kesihatan utm-ktho-N24 balik..
terbahagi kepada 2 bahagian.A dan B..aku of course laa B kan.A tu untuk sekolah rendah n menengah je..aku dah lama keluar sekolah.huu*berlagak. ;p

and so,so,aku memang bukan seorang atlit ye..mau senak jugak laa perut aku bila lari non-stop.huu.
nie laa hasil memerap dalam bilik.hehe.kumpul lemak kan..pastu kena tinggal lak dengan kawan kt belakang,haha.


ayu n aien

ell n leeya

bella n ciknad

atie n fiera

tapi takpe lahh.seronok kott..
bak kate orang tu(identiti rahsie),berlari untuk sehat bukan untuk menang..huu.*sebab die pun tak menang.ngee..tapi betul lah tu..objektif utama kott..tengok name event pun dah tau.RUN FOR YOUR HEART bukan RUN FOR WIN..hehe*alasan.

actually,bila join event-event camni laa dapat jumpe kawan-kawan lama..and make friends jugak.aku en muka taktau malu kadang-kadang.so,senang je tegur orang..hee..tapi okeyy lahh.daripada kau duduk belajar kat U 3-4 tahun tapi tak kenal siape-siape. kan3??

8sekawan + salim sesat

senior pun ade.




so,kalau ade aktiviti camni kat U korang,join lahh..disamping dapat menyihatkan diri,kita juga dapat mengeratkan hubungan silaturrahim..cewah.ayat karangan.haha

tu je daripada aku,terima kasih.sayangilah jantung anda..MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA.ahakss.

much love...;)
p/s : update blog sambil makan kfc.terimakasih laa yang belanje tu..hee

1 comment: