nuffnang here

anda SEMUA:)

Monday, November 28, 2011

bowling : T5

hye peeps :)
aku dah cakap nak update pasal bowling kan?so,mai duduk ramai-ramai bace cerita aku...

ehem.ehem....sebenarnya...takde lah cerita sangat pun..ngehngehngeh.



as usual,i had a very great time with team5 members semalam..aku dah rase team5 nie macam family aku.
aku jadi diri aku sendiri bila dengan mereka..of course aku jadi diri sendiri jugak bila dengan orang lain..
tapi perangai giler aku lain sikit dengan mereka nie...mereka pun baik sangat melayan karenah aku..huu*thanks guys :) *sayangkorangsampaibilabila.

okey,so the tournament was held at danga city mall..first time la jugak aku jejak situ.huu..agak sunyi laa kat sane.macam takde pape.aku datang baru meriah sikit.ahaks =,='

nie masa datang.kiteorg jd penunggu dpn pintu.sume org tak datang lg.

teammates aku :)

din and mus
HAHAHAHA.tutup mulut semua!
comel je kami..haha
junior selain kami berempat.
besties :)
haha.botak tinggal kepala.
gaya mereka .
team5 members.
tu jelaa yang mampu aku bagi kat korang..kegembiraan yang tak boleh digambarkan dengan kata-kata..cewahh.huu
aku rase nie aktiviti terakhkir aku join team5 untuk sem nie..aku dah nak start study untuk final.*study ke????huuu..tengok keadaan dan mood aku lah kalau bab study tuhh.hee

for team5 members,happy to know u guys...segala cerita pelik-pelik harap dapat dilupakan.huu
hanya kita-kita je yang tau okey.ahakss..

last but not least,group kami memang legend..haha..no 1 dari belakang :)


okey lahh,nak mandi sekarang.nak pergi cari burger malam nie..sekian.....:)
 

1 comment: