nuffnang here

anda SEMUA:)

Sunday, December 11, 2011

gerhana bulan + 8 sekawan.

weyh,korang dah tengok OMBAK RINDU? aku dah.sedih kan?aku nangis kott setitik,,haha..*takde kena mengena pun nie.saje gtau..
ombak rindu best..siapa kate tak best?ngee..aku layan jiwang jugak weyh.:D

dah abeh iklan.sambung cerita.......,

haa,rase nye semua tau kan pasal gerhana bulan malam tadi?cantik sangat weyh..subhanallah..rugi siapa tak tengok..aku tengok dari die mule nak gerhana,sampai gerhana penuh sampai laa habis gerhana.thats mean dari kami kt blok ke ktho utk makan then ke court sebelah blok kami.huu...nie semua kerja 8 sekawan tuh.semangat mereka nk tengok gerhana.hee..aku pun join sekaki lahh.

 

sampai baring-baring kat court tuh semata tengok bulan..tapi aku suka tengok bulan..bulan ade satu je.semua orang tengok bulan yang sama kan.so,kau dengan aku akan tengok bulan yg sama setiap hari kan??hee...barulah hubungan tu tak putus..kau ingat aku,aku ingat kau,heee

tu je kot cite gerhana,tak dapat nak capture gamba bulan.camera murah kn..so,kalau nk tengok,boleh usha blog member aku...--> ramdan

No comments:

Post a Comment