nuffnang here

anda SEMUA:)

Thursday, December 22, 2011

end of semester 1 :)

hello peeps.
sekarang dah minggu-minggu terakhir untuk sem 1 aku kat UTM nie..tak sangka kejap je mase berlalu..dan dah tiba jugak mase untuk pulun habis-habisan demi final sem 1..huu,kalau tak pulun,aku taktau laaa ape bakal jadi nanti..tapi aku still dalam proses nak mind set kn kepala otak aku sebelum tidak bermalas-malasan di hujung-hujung sem nie..malas lepas habis final takpe..hee.baru senang hati sikit nak pergi berJIMBA..hoho..


ouh,aku jugak sedang berlawan dengan masalah demam aku yang menyerang tiba-tiba..yeahhh!entri nie ditaip semasa demam okeyy.DEMAM!betapa semangatnya aku mengupdate blog..huuu.sebab aku tengah takde semangat nak study,so,lebih baik aku update blog selain dok layan twitter je kan..:)


ye,aku tau aku gemok =,='

hoyeahhh,itu die slip exam aku!tak dapat lahh nak tunjuk dekat-dekat..hee..nak tengok meh datang jumpa aku.haha *semata.kalau ikut hati,tak sabar nak balik cuti ouhh.tapi taknak ambik exam..haha.boleh tak weyh??

so,aku sebenarnya nak ulang tayang balik kisah selama satu sem kat sini tapi.....aku pnya kepala dah tingtong+berdenyut-denyut..saje kuatkan diri.demi korang semua*ahakzz ..so,so,so,,lain kali jelah aku update..lagipun,tak habis lagi satu sem kan?so,tunggu lah habis final nanti...:)


8 sekawan :)


7 jerrr?


ehh,,5 pulak..

8 sekawan balik!hehe

notakaki : gambar di atas iklan je..kahkahkah :) disini aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada rakan-rakan yang selama ini menyokong aku dari belakang,depan,kiri dan kanan.sesungguhnya,,korang terBAIK doeee..:)*ayat skema giler.macam menang award.haha

No comments:

Post a Comment