nuffnang here

anda SEMUA:)

Sunday, May 1, 2011

to my LITTLE bestie :)


ok,just a short post peeps. :)

post ini khas buat rakan baikku, 

HAPPY BIRTHDAY my dear darling..ngee
kau da 19 laa.jeleznyer aku..
aku lambat lagi laa.huu
btw,wishing you a very great day okeyy?
semoga kau makin BESAR,BESAR dan BESAR..hee
tapi,kau dah sama tinggi dengan aku sikit kan?huh,jelez lagi.
sorry dear sebab tak jumpa kau lagi sejak balik nie.
lama sangat tak jumpa,aku rindu.
nanti jumpa eh,maybe soon.
suruh ajim cepat-cepat siapkn assignment dia.then
suruh dia drive kau pergi rumah aku.hee
dia n ayep kan driver kita..HAHA :D 

happy selalu okeyy sayang?
aku tau kau kuat.:)
aku tengok kau pun happy belajar.dengan kawan-kawan baru kau.
kau pun enjoy dengan hidup kau sekarang.
keep that good girl.:)
thanks for being my bestfriend.
eventhough we have less talk lately,
kau tetap kawan terbaik!!!
aku sayang kau ok dear..SMILE :)

jejaktapak: you make me happy when you are happy..:)i will always here beside you okeyy?


2 comments:

  1. thanks elz. aku terharu sangat. kau kawan baik aku selamanya weh

    ReplyDelete