nuffnang here

anda SEMUA:)

Monday, May 16, 2011

untuk guru :)

hey there.
tak banyak hendak diperkatakan.cuma sekadar penghargaan buat guru-guruku :)

terima kasih cikgu untuk semua ilmu-ilmu yang telah diberikan.
jasa kamu akan sy kenang sampai bila-bila :))

ohh,ini cerita sekolah lame:)
last week,12 mei 2011,aku gerak kuantan,pahang.buat ape?melawat maktab aku yang tercinta lahh!:)
hee,actually dengan hajat ambil sijil SPM lahh..
seronok sangat.lepas semua rindu.hehe
banyak perubahan dah berlaku..da makin banyak tempat duduk kot bagi aku.huu
mungkin disebabkan bertambahnya jumlah pelajar..dulu masa batch aku,ade form 4 form5 je.
sekarang dah complete dah.semua form ade..dari sekecil-kecil zarah hingga sebesar-besar gajah!haha..okey merapu.
banyak jugak budak-budak tu interview aku,aisyah n nina.huu
macam orang penting je rase.hee..sampai projek SEM TYPE III pun diorang tanya.minta pendapat lahh kot.
ehh,hari tu budak-budak form1 seronok je.dapat tengok video super junior kt dewan!syokk habis!mase aku dulu takde pun..hehe
tak ramai cikgu yang aku jumpa hari tu..teringin nak jumpa cikgu-cikgu math..tapi sorang pun takde!
ayah homeroom aku pun tak jumpe.sedih nyer..
ape-ape pun,aku seronok balik sane..:)

jejaktapak: masa tu baru aku sedar aku sangat lah rindu MRSM KUANTAN :)


No comments:

Post a Comment