nuffnang here

anda SEMUA:)

Wednesday, May 11, 2011

sy sayang mak sy :) kamu?

hey peeps.:)
dah berapa hari after HARI IBU eh?
aku baru nak update blog..hehe
masalah internet yg sangat slow membuatkan aku malas nk mengupdate blog nie.

bersempena hari ibu nie,family aku sempat lah buat majlis kecil-kecilan.
kami ber BBQ..:))
seronok sangat sebab selama nie kalau buat BBQ mesti aku takde.
kejap kat pahang lah,kejap kat melaka lahh.aku kan perantau.HAHA
have fun jugak lahh sebab sepupu sepapat aku semua ade..eh,tak semua kot.
yang kecik-kecik umur 2 3 tahun memang tak nak dekat ngan aku lah kan sebab depa tak kenal aku.
yela,ade majlis je aku selalu takde.sedih nyer..:( aku da la tak reti layan budak-budak.huhu
dah diorang tak nak dekat,aku lagi lahh lari dari diorang..HAHA
malas lah tulis panjang berjela-jela.mari tengok gambar sikit okey?

 abahku memasak..hehe

nie sepupu aku.nme die azril..die je rajin tolong.
aku rajin jugak,tolong tengok+makan.HAHA

 antara makanan yang disediakan.

 nie pulak sepupu aku paling kecik.dia tak nak sangat ngan aku.
tak kenal kot..huu


blog nie special lagi khas buat mamaku,
ASLINA BINTI SAHLAN.
semoga mama sehat sehat selalu n kuat kuat jugak.
jangan marah marah,ella janji jadi budak baik.hee:)
maintain selalu ye mama,awet muda!:D

dan untuk IBU-IBU seluruh dunia..
HAPPY MOTHER'S DAY..
tanpa kamu,siapalah kami :)

No comments:

Post a Comment