nuffnang here

anda SEMUA:)

Saturday, October 8, 2011

big moment with 1-skkb :)

hey guys..sowi again sebab lama tak update.aku da semakin malas.
even fesbuk pun aku jarang on.
hari tu aku ade kate nak update pasal RAYA BIOSS kan?lupekan je..
harapan je tu.huhu..dah basi dah..berzaman cerita tu.
aku update pasal aktiviti minggu lepas jela ok?
so,last week aku pegi telok gorek,mersing..syok weyh!
ade kem bersama-sama senior..kat sana la kteorg makin kenal senior actually..
and since then kami makin rapat :)
tu kire memorable time jugak la untuk first year aku sebagai SKKB student.


pagi ahad.bersedia untuk joging dengan perut lapar.huu


sempat posing.


excited jumpe pantai.hee


sebelum bertolak pun sempat posing.


di pertengahan jalan.makan-makan dulu.


sebelum balik utm..sesi bergambar bersama senior. :)


konon-konon menikmati alam laa nie.hehe


tak sempat lompat lagi org da snap.ishh.


haa,yang nie gempak.penat seyh nak tahan orang.menggigil kaki aku.
jangan cari aku yang mane.hehe


the boys yang gilerr.


hero-hero malaya lagi.


peace semua :)



senior-senior kami nie 


untuk tempahan calon suami bole call aku.haha

\
group aku :) ade 2 orang senior yang menyibuk.haha


pose terbaik laa nie..


n again.


game apetah name die.piranha kebulur kott.ngee
group terbaik la kirenye nie.huu..siap main dukung-dukung.



nak balik da nie..bubye semua~~ :D

p/s : insyaAllah kami akn wat kem yang lagi best utk junior nanti..:) credits to seniors here.u guys the best!

6 comments: