nuffnang here

anda SEMUA:)

Sunday, October 30, 2011

pesta tanglung UTM'11 :)

hello peeps..
berjumpa lagi kita..haha.
aku ade mood lak nak update blog minggu nie..
so,korang tadah jela telinga okey?opps,tadah mata kot..haha.OK merepek kerepek.:D

okey,last night,i went to 'pesta tanglung' ahakss,ayat karangan!
sebagai seorang mahasiswa yg sangat lah bersemangat,aku g pesta tu jalan kaki.
jauh oooo.dah macam exercise tengah malam.

tujuan asal nak teman member aku je tapi tiba-tiba aku rase cam seronok je kalau pergi kan.
tak rugi kalau pergi pun..free of charge.
plus,boleh tengok macam-macam benda.
have fun jugak.lagipun first time aku jejak tasik ilmu UTM tu..haha

here's some pics for u guys.take a look okey :)


depan pintu masuk.tanglung besar.tp tak paham langsung tulisan cina tu.HAHA :)


tanglung zaman dulu.hee. unik.aku paling suka nie!


wayang kulit cina.teka aku yg mane??huu


angry birds!! comel je.



cantik kan?? ni kat china.*tipu tipu.:p


coursemates,terserempak kat sane.semua kaya kaya da sampai china.HAHA :)



atas tasik.tengok nest lampu-lampu belakang kami. cantik!


bersama roomate yang giler!-leeya sharazlee :)


from left : aien,ciknad,fiera and atie :)

one of memories yang akan kekal la dalam diari hidup aku.hehe.
for semua yang pergi malam tadi,seronok melepak kan..walaupun pergi sejam je.hee
kepada yang tak pergi tu.RUGI.haha.jahatnya aku..

p/s: lepas nie aku update pasal sebab sebenar kami pergi pesta tanglung nie. 
so guys,thnx for reading :)



No comments:

Post a Comment