nuffnang here

anda SEMUA:)

Saturday, October 29, 2011

JIC TEAM5 :)

okeyy,second post for today..hehe
orang lame tak update blog kan.
korang pun terima jela ehh.bace je dengan sabar.
sabar kan separuh daripada iman. :)


yang nie last week punya aktiviti.aku pergi mendaki gunung dato' .memang best ahh walaupun aku tak berapa nak sehat,pancit,nak pengsan semua.aku bertahan je time tu..hehe. tapi alhamdulillah,semua berjalan lancar.


2.00pm : odw pergi.


6.30pm kot : baru sampai.muka bangun tidur.huu


3.00am..da nak gerak naik gunung.


6.30am : after subuh.kat puncak gunung dato'


seniors..banyak support aku mase turun.sebab aku nk pengsan da..huhu





seronok diorang mandi.aku je tak join sebab sejuk gilerr.
muka da pucat macam mayat diorang kata..
so,aku rest jee..huu

balik memang penat tapi pengalaman macam nie bukan semua orang boleh rase kan..korang ade???haha
insyaAllah akan naik gunung lagi in future..support me guys :)

to seniors,thanks guys..hope boleh hiking same-same lagi next time :D
for new frens,korang rocksss!HAHA




No comments:

Post a Comment