nuffnang here

anda SEMUA:)

Saturday, September 24, 2011

cerita UTM 1 :)

assalamualaikum.tumpang lalu..alamak,sopannye aku :D
lama dah aku tak mengupdate blog nie.tiba-tiba hari ni aku ade hati lak nk update kan.
korang semua pun sedia maklum kan aku baru je daftar kat UTM skudai nie..so,nk kate busy sangat pun takde lahh..jadual sem nie pun takde la pack sangat.tapi dalam 3 minggu nie banyak jugak aktiviti yg aku join.
aku malas nk tulis n bebel panjang-panjang.aku tunjuk gambar jela ape yang aku buat for almost 3 weeks aku kt UTM nie okey.harap korang enjoy..

MINGGU TRANSFORMASI MAHASISWA(MTM)


kad matrik aku dengan roomate aku.saje menunjuk.HAHA


kami always berempat.hee :)


nie malam fotografi ikut kos.
kami kjurutraan kimia-bioproses :)
in the next post,aku tunjuk lagi coursemate aku ye..


amoi,nad n aku.


waktu daftar kelab.pose sikit dengan abg JPA n ular.huu
ade muka cuak tak?takde kan..haha


nie hari berbasikal.bkn kteorg yg naik basikal.kami tolong tengok je. :D


coursemate n mtm crew.


aien,nad,elz,ayu,sya n leeya :)


malam kebudayaan.duduk tingkat paling atas.
hampeh tak nampak!hoho


sukan mtm.saya wakil volleyball okeyy.
n kami menang tau.jangan jelez aku dapat medal!hehe


n again coursemate :)


ohh,ini di balai cerap.beautiful scenery kan?
tapi mase trun aku jatuh tergolek-golek.sakit seyhh. ;(

KURSUS ASAS REKREASI(KAR 2011)-SRC TEAM


dalam UTM pun ade hutan tau.tapi line fon clear,boleh dengar azan dr masjid lagi.
yang tak best,wifi tak sampai laa.haha


muka-muka bangga da menang orienteering :)


best main benda nie.hhe


yang nie first day kot.baru-baru nak kenal.malu-malu kucing lagi.


src crew yang havoc..seronok bersama mereka.:)


malam masakan rimba. takde pun crew yang berani rase masakan kteorg pasal
masak guna bekas ubat nyamuk!kreatif kan? HAHA


cycling.sangat penat ye..more to mountain biking.
gambar atas cuma mase practice bawak beskal je.


kumpulan aku..GROUP 3 :)


taklimat sebelum berkayak.aktiviti last yang sangat best walaupun aku cuak jatuh dalam tasik.huu
*tangan aku berbelang lepas kayak.waaa..jatuh saham!


last day after kayak.lepas hujan lebat.tapi still boleh posing walaupun kesejukan dan
menahan pundi kencing masing-masing.HAHA


balik night walk kot..basuh kaki sebelum tidur :)




src crew lagi :)


zaman kegemilangan group kami.
kteorg menang group terbaik weyh..GROUP 3 TERBAIK!!
yeaahhh!!!

p/s:will miss u guys a lot.

okeyy,ade lagi yang aku nak update.tapi lain kali lah ye..
bersambung pasal RAYA WITH BIOSS lak nanti.~~ (:


4 comments:

  1. kau dah makin jauh sekarang dari aku> btw all the best beb. kau sentiasa kawan baik aku

    ReplyDelete
  2. jangan la sedih weyh.huu..jenguk la aku kat cni ngn kim syaf tu..

    ReplyDelete
  3. best nye!......ada night walk, kayak bagai!..best gile!

    ReplyDelete
  4. haha..best kan :) mai laa utm,kite kayak bersama.hehe

    ReplyDelete