nuffnang here

anda SEMUA:)

Wednesday, February 2, 2011

tempat: tanjung bidara,melaka
masa: 29 januari 2011
mode: hujan lebat+renyairenyai...:)

okeyy,sebenarnya post nie pasal weekend aritu..sangat lame en..:D
bak kate faerah mazlan ,this is how we release tension..hehehe.(curi sikit ayat k ferra)
the worst skali,hujan woii..tau la skunk musim tgkujuh..
hujan xbenti2.abeh bsah kuyup..and pling xbole blah skali.kasut ksygan aku basah+msuk pasir weyh!!

 nmpk x tu hujan...tu bawu sikit,lum lebat lagi...

 mase nie xhujan lagi..lepak2 atas batu ngn anys zulkefli .faerah mazlan pula bersama kekanda nyer,akmal pokwang ibrahim sedang sibuk dating...haha

 pokwang cm nk tido lak.!hahaha
okeyy,time nie hujan da lebat!!tengok la kteorg duduk 4 orang bwah 1 payung.huhu..tragis kn.
terima kasih payung faerah!!haha..kau wat jasa kt keorg aritu..:)
tp,lencun jgak aku aher nyer..xpikir ape2 da mase tu,pk nk cri tmpat berteduh je..~

last2,kteorg harung je hujan tu ble da reda cket,then lepak2 makan roti bakar!haha....

owh,kt sane la aku dgr satu lagu nie..n aku terfikir seseorang.

BAIK-BAIK SAYANG-WALI BAND
Aku tak ingin
Kau menangis bersedih
Sudahi airmata darimu
Yang aku ingin
Arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu
Sayang...
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan... Dengarkan aku

Hanya satu pintaku
Untukmu dan hidupmu
Baik-baik Sayang
Ada aku untukmu
Hanya satu pintaku
Disiang dan malammu
Baik-baik Sayang
Karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku Sayang
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan... Dengarkan aku

Hanya satu pintaku
Untukmu dan hidupmu
Baik-baik Sayang
Ada aku untukmu
Hanya satu pintaku
Disiang dan malammu
Baik-baik Sayang
Karna aku untukmu


mungkin nie mase utk lupekan awk...:)

 emm,kamu!
thnx 4 this one,,

"When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are"

alangkah baik kalu die yg bagi lirik nie...:(

No comments:

Post a Comment