nuffnang here

anda SEMUA:)

Friday, February 4, 2011

:)

 date : 3rd february 2011



siapakah dia??
die la buah hati aku..agagaga..xdela weyh,gurau...
haha..bikin suspen sikit!die kawan terBAEK n musuh sejati aku jgak dulu.always gadO :)
a lot happen between us selama kami kenal..but now,da elOk kot?kn pkcik buncit??:p

okeyy,semata2 sebab die,aku sanggup bangun awal arini..yela,berkorban sikit demi kawan lama..huhu.terharu x pkcik??
destinasi : private n confidental..ats sbb2 tertentu.haha
masa: ....anda teka2 la sndri..:D
 siapakah die: anda hebat?anda teka lahh sndri..pastu simpan jawapan tu dlm diri masing2..buat jeruk!hhaa

p/s: pkcik buncit,trime kasih banyak2 ye..lepas nie kena blnje aku..opps,sowi dude,gmba curi..ngee.:)


okey anak-anak,,
tajuk wayang kite pada hari ini......YOGI BEAR!!!
haha,cm comel2 je aku tgk cite nie..ape bole wat..best jugak pe..hee,,layannn~
okeyy,BOO BOO sangat comelll!




haaa,aku de bnde nk mintak pendapat korang....
korang tgk bnde nie....tenung lame2..jgn TIDO lg!!!:D


huhu..anda2 semua tahu kan ape bnde nie???
nie laa sign LADIES COACH...koc yg khas utk wanita SAHAJA!!
masa aku dok termenung sorang2 dalam KTM tu,aku terfikir...
kenapa tak buat bas utk wanita sahaja??LADIES BAS..wahh,syok en perempuan2 sekalian?huhu
amboii ella,kau nie da bagi betis nk peha lak..hoho.
alaaaa,tu cadangan bkn tuntutan..btOl x ladies?heee

ape?kenapa aku cakap psl bas+ktm nie??
owhh,alaaa..pasal arini aku rse xselesa giler nek bas oo..
dikelilingi orang2 asing dr mne tah mereka nie..
aku ingt aku yg sesat antre mereka....
rpe2nyer,,ouhh ella..kau kt malaysia lagi laa...agagaga
uncle bas tu pun cm giler je..bole die g tampar customer die..apehal tah.
kalau kena kt aku,,aku saman!huhu
sabar jela...macam2 hal...!

No comments:

Post a Comment