nuffnang here

anda SEMUA:)

Sunday, February 27, 2011

MALAM CITRAWARNA BLOK A4..:)

date : 25th february 2011

setelah hampir setahun aku belajar kt mtrik melaka nie...
malam citrawarna nie will be one of the most exciting day that i ever felt..
n ouhh,n nie la first time aku pakai kebaya okee..hahah
cm klaka je aku yang ganas2 nie nak pkai kebaya en..but that the truth..


this one after makan.tapi meja yang bersepah2 tu bkn tmpat aku oke..
opps,tangan cacat je sebelah kanan tu..hahahaha(aku mmg suka wat peace ah..huuu)


yang nie lak before gerak dewan..cantik x aku??hahah..perasan gler.
at my back tu.gitar roomate aku a.k.a ekyn akustik..bkn gitar aku ye..

aku tolong bwk je coz die sebOk pegang kain die yg panjang berjela2 tu..huhu


nie la roomate2 aku...A441..:)
kami memang gadis melayu terakhir..
cewahhhh..!haha


nmpak tembam lak kau kyn....:D
kau mmg top mlm tu ekyn......serius nie aku ckap..:)



nie lak anys zulkefli...pangkat akak nie ngn aku..jangan maen2.huhu
mlm tu die pakai kebaya yg cantik ouhh..suka2.:)
jadi gadis jawa tetibe..lalalala ;p


yang kecik nie shaidatul afzan a.k.a zan..
muka nk comel je...:p
mlm tu die kate mata aku sepet cm ank cina..tah pape laa..haha


aku rase berbaloi jugak laa bayar murah,tp aku tetap kenyang n have fun..heee
siap  dapat souveniar lg tau..jangan jelez..:D
n sangat2 have fun sebab time nie jugak yang buat dak2 aras aku makin rapat..
korang mmg rock laa A4.4 wing A..!!salute kt korang sebab wat persembahan kite the best mlm tu...
walaupun cuma prktis 4-5 ari je en...:)







mereka nie la bdk2 aras aku..A4.4 wing A..
xcomplete sangat gamba nie coz yg laen da tukar baju lak..
aku nk tunjuk video persembahan kteorg sebenarnya tapi xboleh upload lak..
harap maaf la ye...








No comments:

Post a Comment