nuffnang here

anda SEMUA:)

Thursday, January 5, 2012

sem 1; examination : first day.

assalamualaikum dan selamat petang peeps :)


LOL.apesal aku rajin sangat update blog nie?semangat lebih betul..lebih dari jawab exam.huu..padahal berukband sangat slow dan boleh membangkitkan kemarahan yang mampu menukarkan aku jadi hulk. kihkihkih..takpelahh.disebabkan semangat exam hari pertama membuak-buak,aku nak jugak update post nie hari nie..heee..


8sekawan sy :)
so,exam hari adalah ULAB1112 : ENGLISH COMMUNICATION..pagi-pagi lagi aku kena menapak pergi kolej tun fatimah(KTF)..memang exercise betul lahh kan.tapi takpe..dapat jugak ambik mood sambil jalan jalan pergi ktf tuhh.ye tak? 

muka bahagia nak exam.kekeke
so,overall pasal exam hari ni..okey je kot.selain kesejukan tahap 10 dalam dewan tuh.huuu..soalan agak menarik.esei yang aku hentam pun agak menarik laa jadinya..HAHA.aku tawakal dan berdoa je sekarang..tak baik nak merungut sana sini kan?walaupun kadang kadang aku membebel itu ini jugak.hee..semua bergantung usaha masing-masing..:) *hope to be much better in future.

ouhh,aku jugak nak wish good luck untuk semua student yang sedang harungi final sem 1 nie tak kira lahh korang U mane pun.walaupun macam dah terlambat beberapa hari,ade aku kisah?hee..saya doakan anda-anda semua berjaya dengan jayanya dalam exam nie*eh .terutama untuk student 1SKKB, goodluck guys..kita belajar sama-sama.berjaya pun insyaAllah sama-sama :)

okeylahh.nak pergi mandi dan sambung belajar elektrik.aihh*nie paling lemah sekali.sekian~

p/s: setiap yang berlaku ade hikmahnya.Allah nak uji kita sebab nak tahu berapa kuat iman kita.so,don't blame Him for what happen.Allah nak duga kita dan latih kita jadi orang yang sabar. :)

No comments:

Post a Comment