nuffnang here

anda SEMUA:)

Monday, January 2, 2012

hello 2012 :)

yuhuuuuuuu...woahhh.excited giler aku nak update blog hari nie. baru brape jam menghadap buku,dah hadap lappy balik..haha.and so,so,so.misi aku hari ni sebenarnya nak revise VECTORS,MATRICES,3PHASESYSTEM & MAGNETISM..tapi setakat nie aku cuma berjaya study vectors and matrices je sikit..kahkahkah..semangat je tinggi menebal tapi hampeh :D


okeyy,mari abaikan sebentar pasal final(boleh pulak kan).weee...aku nak wish tahun baru sikit kat sini. jelez pulak tengok semua orang dah update pasal tahun baru..so,hello 2012 :)



first of all,kita ucap babai sikit kat 2011..*lambailambai.:) kalau nak review semua yg jadi mase 2011,memang tak terdaya laa aku kan..tapi dari pandangan mata kasar*cewahh..aku secara rasminya merupakan pelajar UTM skudai. tu je kot sejarah paling membanggakan tahun 2011..hehe.so,kisah aku lepas dan lepas nie memang banyak berkisarkan hari-hari aku sebagai pelajar universiti je.


ouhh,blog aku memang blog personal.,so,blog nie memang penuh kisah hidup aku je.pada yang tak sudi bace,boleh lah boleh lahh,sila lahhh.harap paham..HAHA*iklan


bila aku bace balik post aku setahun yg lepas,baru aku perasan something..converse aku dah berkhidmat selama setahun rupanya..hihi*big appreciation utk converse aku.haha


yeahh,dah habis intro.aku tadi.panjang nyahhh.sorry laa.aku memang suka membebel sebenarnya.cuma kadang-kadang tu segan sikit ^,^ almaklum lah.perempuan melayu terakhir.kihkihkih.
pandang depan,bawah,atas,kiri or kanan tapi jgn pandang belakang,,o.O


okey okey,part serius..di sini saya misz elz (bukan nama sebenar) ingin memohon ampun dan maaf sekiranya ade terkasar bahasa,terburuk perangai kepada semua ahli keluarga,rakan serta taulan..*dah macam raya pulak ekk.=.= hee.aku harap ape yang dah jadi boleh lahhh kita buat tak nampak ye.kita bukak buku baru ye..bukan mukabuku tapi bukutigalima..hee.halalkan semua makan minum aku selama nie.hii..hutang tu kasi halal jugak eh,,buang jauh-jauh..pada yang nak tuntut hutang,mai datang jumpa aku :) aku doakan hidup korang bertambah ceria lepas nie.hee


macam biasa,aku nie memang setiap tahun ade wishlist..heee

  1. aku nak jadi anak yang baik kat mak ayah aku.sebab aku rase aku sangat lahh jahat,degil dan sebagainya.huu. kadang-kadang kena jugak buat mak ayah rase bangga kan?
  2. banyakkan amal sebagai bekalan di SANA nanti serta sentiasa dekatkan diri padaNYA.benda camni mahu tak mahu buat je..semua depends on niat kita..hidup kita kat dunia nie sementara je.so,kena laa sentiasa beringat.
  3. wish tahun lepas yg aku bawak pergi tahun nie,nak dslr sebijik.waaa..dah setahun tak tercapai lagi.tp aku rase camera compact pun okey.senang nk bawak :)
  4. jadi seorang kawan yang baik.ini haruslah..kalau kau tak baik,kau ingat ade orang nak kawan dengan kau?tak hadooo laa derr.
  5. cuba jadi matang sikit.hee..aku dah 20 la weyh..kekeke.padahal baru berapa hari lepas sambut birthday ke 19.,20 tu nombor je laaa.yang penting perangai kena pada tempatnya.
  6. belajar dengan serius for next,next and next sem..ini azam sebagai pelajar :)
hmm,cukup lah tu.walaupun dalam kepala otak aku banyak lagi nak tulis.tapi biarlah wishlist aku penuh dengan benda yang betul-betul aku nak capai kan..ini perancangan masa panjang,bukan cuma sehari dua.hee

kita mesti berpandangan jauh.heheh :)
p/s: aku cuba percaya balik kat die,plus,cube betulkan tali mana yg terikat,tersimpul atau terputus supaya jadi tali yang lurus balik.aminn~




No comments:

Post a Comment