nuffnang here

anda SEMUA:)

Sunday, January 1, 2012

nineteen :) last memory of 2011.

mungkin tarikh hari ni orang akan post pasal new year,tapi aku??HAHA..cerita pasal benda lain lahhh ye.next post mungkin baru cerita wishlist baru. :) ouhh,BTW,happy new year peeps.semoga tahun nie mematangkan lagi diri kita dan semua amal diredhaiNYA :)


back to 2011 sebentar ye :)


ini cerita sedihku..ehh,silap lahh.ini cerita gembira aku..boleh kate paling gembira lah!hee
setiap tahun usia kita makin meningkat .macam tu jugak aku..untunglahh aku sebab lahir akhir-akhir tahun kan..hee.bila??kalau hari ni aku berumur sembilanbelastahuntujuhhari, kau rase aku lahir bile??hee.sila congak sendiri. jangan jeles sebab aku memang paling muda.sebab tu orang panggil aku ADEQ.:)


muke berserah.huu

tahun nie first year aku sambut ulangtahun kat UTM nie ditemani rakan-rakan aku..eh,cop cop..tak jugak. last year aku sambut kat matrik.aku ade update kt entry nie. last year aku malas nak cerita kan?tapi this year aku nak tulis panjang-panjang biar korang penat bace.heheh.

macam tahun lepas jugak,family aku datang jenguk aku kt U nie pasal aku tak balik.kalau tahun lepas mereka datang bawak kek pergi melaka,tahun nie mereka datang bawak bende lain pulak p johor.nanti aku cerita kat part hadiah-hadiah yoo.sabar semua sabar..tak payah nak kecoh sangat lahh.hadiah je pun..HAHA.


and tiga hari lepas geng-geng SKKB aku prank aku giler-giler punye. ye ye aku percaye korang kan. roomate aku kate aku LAMPI semalam.choiii -,- bukan lampi laa leeya sharazlee,cume tak dapat detect je plan korang.huu. alangkah positifnya aku kat korang semua. percaye korang bulat bulat tanpa sebarang keraguan.cewahhhh.gitu lak kan.ape ape pun..korang sangat ROCKSSSS.


kita kawan sampai bila-bila :)

kecian gamba khai takde,so,letak gamba yg nie. :)
to: leeya,chenad,bella,atie,ayu,aien,fiera,zira,ecah,iman,khai,bob,ikmal,shafiq,salim dan ramdan :)


 thanks a lot untuk kek and hadiah-hadiah yang banyak! aku terharu kot malam tu.nasib tak nangis je..kepada yang dok baling tepung and telur kat aku,takpe..aku redha.*redha tu ikhlas,haha. aku maafkan semua salah silap korang.kekeke.


okey,sekarang kita masuk part yang ditunggu-tunggu.haha


see,semua hadiah aku :)
HAHA.okey..aku tau korang jelez.haha. mesti korang tertanya-tanya kenapa aku makin besar,makin banyak hadiah aku dapat.hihi..jawapannya :........................ aku pun taktau laa.huu.mungkin sebab aku dikelilingi orang-orang yang sayang aku kott.hee..sayang tu kita tak tunjuk melalui ayat-ayat manis watsoever,tapi bagi aku more to perbuatan korang..huyoooo.hebat jugak aku berkata-kata.boleh dah nie jadi ahli motivasi tak bertauliah,ngehngehngeh.


okey,aku preview satu-satu hadiah ye.kepada yang berkenaan,sila baca entry nie sampai habis.aku buat special utk korang.


1st,mybabyVAIO..yang nie dari parent aku.thanks abah sebab bagi lappy baru nie.appreciate sangat sangat dah nie.janji tak main banyak dah.tapi nak janji untuk study pun tak boleh jugak.hehe..doakan jela anakmu nie tau abah,mama..:) sayang both of u sampai akhir hayat ell.


2nd,myheartbeat ELLEwatch..nampak jam yang depan lappy tuh?haa,yang warne putih+pink tuhh..yang tu pulak dari my c's n brother-in-law..JASFIKA & TANDAY. akak aku sorg nie memang tau lahh aku giler jam sikit.asyik-asyik beli jam..ehh,tak.tak beli..asyik-asyik usha jam.hee..sekarang aku asyik pakai jam tu je.aku tinggal dah jam merah n hijau aku..weee.


aku bagi tengok dekat sikit.hihi

3rd,mylittleCUCU..apebendakah itu?haa,kalau nampak bear aku yg warna putih pink tu,itulah die..yang nie actually hadiah first yg aku dapat malam birthday aku.siapa yg bagi??hmmm,fikir dua tiga kali nak tulis kat sini.hahah...encik bgsirr aku lahh yg bagi! tak kenal?lagi bagus..biarlah rahsie.haha.senior yg selalu nasihat aku.someone special jugak laa.selalu ambik berat pasal aku..baru-baru ni die hilang henfon,so,aku pun dah kurang mesej die.kecian die..sabar ye encik abg :)



4th,mybig mrBUNCHET..haha.perut die besar kottt.macam...tetttt.haha. yang nie special dari 8sekawan aku.korang kenal kan siapa?aku macam tak sangke mereka nak bagi bear nie.tapi aku sangat suka okey.buat susah-susah je belikan aku nie.da laa belikan kek bagai.aihhh..segan lak tetibe.HAHA..btw,thnx guys..kita kawan dunia akhirat insyaAllah :)


5th,mysecondwatch..ade kat depan star warne pink tuhh (refer gamba 1st)..yang nie from my friend muhammad syakirin. okey,yg nie pun aku tak sangke die nk bagi.orang UTHM kott sekarang.kan jauh tu..terima kasih weyh.jauh-jauh kau hantar..cantik.pandai jugak kau pilih.haha..nanti aku pakai.jangan risau ahhh..aku jage baik-baik.



abaikan latar tempat nie.haha
6th,mysweaterbulubulu..HAHA.gedik giler name.same macam yang bg sweater tu,roomate aku sekarang..leeya sharazlee again.dah berapa kali aku mention name die kali nie?meletup kau jahhhh..haha. sweater tu tersorok sikit.nmpk atas mrbunchet aku tuh? aku taktau ape motif kau bagi sweater kat aku.adakah kau cuba perli aku sebab aku kan tak tahan sejuk?? aku kumpul lemak yang tak dapat membantu memanaskan badan langsung.huhu. tapi,thnx ahh leeya.aku sangat hargai walaupun die berbulu-bulu.haha


7th,mypinkySTAR..haha..yg ni adik aku SALIM SAFIE bagi..adik lahh sangatttt kann.die nie memang saje lahh kan bagi aku warne pink pink nie.saje nak pekena aku..tapi at last,bantal tu jadi fevret aku kot..HAHA.sebab die selesa,lembut,nyaman..eh,ade ke?huuu..


cantik kn fiera pkai tudg tu?*tetibe
8th,mysweetFRAME..special dari norhidayu zahir..one of 8sekawan yang aku memang rapat lahh actually.kat frame tu die bagi aku gamba kami 8sekawan.die kate die nak bagi something yg akan buat aku ingat die..tapi nie bukan ingat kau sorang je ayu,ingat semua sebab ade gamba semua..huuu.aku letak frame tuh kat meja study sebelah gamba family aku. :)


9th,baju-baju!!!! yg nie bebudak lelaki yang sengal bagi aku..BOB n IMAN.korang lagilah aku tak sangke nak bagi kan.bagi baju lak tuhh.memang unpredictable laaa kn. tapi masalahnya,besar giler saiz. aku gemok sangat ke weyh?huuu..takpe takpe.better besar dari kecik.kang aku terus tak boleh pakai lak.heee.terima kasih ye abang-abang sy sekalian.haha


10th,last sekali..yg nie pun aku suka..sleeping bag weyh.kau adooooo? =,= haha.thanks yoo shafiq aka sam dan ramdan..senang lahh aku naik gunung lepas nie.dalam bilik pun boleh guna.haha..orang lain puteri lilin tak boleh kena panas,aku lak taktau lahh puteri ape.tak boleh kena angin sejuk.huu.


peace :)
11th,video form atie dari puncak gunung korbu..hee,thanks atie..walaupun aku tak naik lagi gunung tu,ade video jadi laa kan.heee..da lah kau call aku kat sane hari tu.then buat video pulak..memang aku sayang kau giler-giler lahh atie :) tapi malangnya aku takley nk upload vid tuhhh.taktau kenapa..HAMPA weyhh.baru nak buat korang jelez.adoiiiiii..


aku rase tu je kot..taktau lahh kalau ade yang tertinggal ke ape..nanti aku check balik ye kalau ade yang tertinggal.


haa,kat sini aku nak ucap berjuta-juta terima kasih laaa kat semua yg wish jugak.sangat terharu ramai yang ingat..nie yang untung  bila lahir hari cuti nie.semua orang senang je ingat tapi tak best sebab tak boleh laa pura-pura taktau.huuu


kepada en.ZAID bin MAZALAN,selaku abg angkat aku selama 5 tahun nie.thanks tau sebab tak pernah lupa wish..walaupun dah lame tak contact,tapi abang tak pernah lupa adeq..huuuu..okey,aku tacink sekarang.plus jiwang-jiwang sikit.haha


setinggi-tinggi penghargaan jugak buat :
miracikcit
ezzat adnan
syafiq rashid
mr.II :)


okeyy,aku dah penat.panjang giler post nie.sorry lahh kalau merepek meraban.tapi ade aku kisah?blog aku kottt..huuu..adioss~


p/s: nak sambung study lahhh.next week final oiiiii.heee

1 comment: