nuffnang here

anda SEMUA:)

Wednesday, June 1, 2011

june sudah tiba.

hello june.welcome june.selamat datang june...huu.
dah lama aku tinggalkan blog nie.lama ke?korang fikir lah sendiri.
sementara orang-orang lain dah sibuk masuk U balik,aku still duduk kat rumah ni bina badan..
dah sebulan lebih aku senang kaki kat rumah nie.
bukan malas nak kerja okey cuma berat tulang nak angkat.hehe
nak kata masih dalam mood holiday,tak jugak.bosan gila sampai boleh reput duduk dalam rumah tau.
ape nak buat pun sampai tak tau.
kalau rumah aku nie besar macam istana or panjang macam jambatan pulau pinang takpe jugak kn.
boleh aku lari-lari,golek-golek,guling-guling satu rumah.at least boleh jugak kurus..boleh ke?cett.
mak ayah aku pun dah bising aku tak kerja lagi.opps,bkn mak ayah aku je.akak aku lagi lahh bising.
belum kahwin mulut da potpet je.da kahwin camne?tak sanggup aku bayangkan.haha..terngumpat lak kak.sorry lahh.
cuti-cuti malaysia yang memang khas untuk aku nie,aku habiskan dengan texting kawan-kawan je..yeke?haha.
okey,aku takdelah kaya sangat nak text semua orang kan..aku text yang penting2 je,maksud aku,orang yang penting :)

ouhh,yang bestnye masuk2 je bulan jun nie,cuti sekolah da mula lahh!apehal aku excited sangat..macam lah aku ade adik yang bila cuti,diorang boleh main2 ngn aku.padahal aku lah adik.haihh.
tapi bila cuti sekolah mula,mak aku pun cuti lahh..eh,mak aku bukan cikgu ye.harap maklum.mak aku keje kat kantin sekolah adela.hee
so,bila cuti,adela makanan terhidang bila aku bangun2 tidur.hee aku memang anak dara tak boleh harap.
da 19 tahun pun,tunggu mak aku masak.hee
almaklum,aku sanggup berlapar dari kena masak sendiri.kesian lahh sape jadi bakal suami aku.hehe.nasib baik si dia tak kisah.thanks sayang,ily :)
takde lah aku duduk rumah sorang kat rumah nie dalam 2 minggu nie.hee..seronok :)


jejaktapak: makan.makan.makan saje skg nie.i'm getting fatter.


No comments:

Post a Comment