nuffnang here

anda SEMUA:)

Wednesday, April 27, 2011

rainbow..;D


RAINBOW.

maaf.tajuk tidak sesuai..harap terima..:)

baru lepas melawat blog orang.saje menyendeng kt sini*cmni ke eja..lalala.
lupa sebentar masalah.buat aku ketawa je..:D

terhenti sebentar di blog someone.femes jugak la kot.rmai followers,rmai jgak si tukang komen.
siapa dia?biar lah rhsie..xnak lah buat die mkin femes gara-gara blog aku en.
tp entri dia yg aku paling tertarik arini.
'sikap perempuan yang sukar difahami'..lebih kurang la tajuk die.aku olah-olah sikit ye si tuan punya..
sebagai seorang pempuan yg sejati..:D aku agak terasa jugak la ngan entri tu kn..
but then,aku fikir-fikir balik...
he's a guy.ape dia tau pasal perempuan kn..


haa.tgk gamba budak nie.comel kn?*xde kena mengena ngn post aku nie..haha.iklan..
ok..bersambung....

hey lelaki sejati..*sejati ke?korang je yg tau..haha.
pempuan nie lain sikit..ade yg baik,sopan,gedik-gedik sikit.jhat.woww!..macam astro da aku rase(macam2 ada)haha:D
biasa la kalau gedik-gedik manja tu kn.lumrah seorang perempuan.hikhik..aku pun kadang2 cmtu.
tak percaye tnye la DIA.ehem2..haha..
so,tak payah nak anti sgt lahh..
lelaki pun ade kan cmtu?manja-manja,gedik-gedik..lagi-lagi bila dapat lak pempuan layan korang kn?untung laa ade orang sayang..:)


lumrah manusia guys,macam-macam gaya..xindah la dunia kalu ade satu warna je kn?kite msti la nk macam aiskrim rainbow.huu..sdapnyer.aiskrim 1 Malaysia aku bagi korang..:D

jejaktapak: terima la suma orang seadanye mereka...sekian

No comments:

Post a Comment