nuffnang here

anda SEMUA:)

Wednesday, February 8, 2012

kata-kata KOSONG.

amaran awal :
entri berbasa basi.jangan baca.nanti korang semua muntah hijau.


baru-baru ni mood aku turun naik.senang je ambik hati.EMO.maaf pada siapa yang jadi mangsa.ketidaksengajaan berlaku.

no matter how strong i want to be,i also have my breaking point..kan?#twitter


mulut kate okey,hati pulak macam kaca pecah berderai.FRAGILE ! hati perempuan.trending #ituperkarabiasa.


mane semangat tu pergi?susah sangat ke nak jaga hati sendiri.jaga hati orang boleh..hati sendiri mesti boleh jugak kan.BE STRONG.nasihat yang selalu diulang tayang,diputar semula..apa faedahnya?aku mula sedar betapa lemah diri aku sebenarnya.

menangis?hmm,mungkin hati tak serapuh itu.masih boleh dikawal.TIPU..walaupun tahu menangis tak selesaikan apa-apa.tapi tu salah satu cara menenangkan hati.tak salah menangis kan?bukan melalak meraung..mungkin aku cuma perlukan penjelasan..ataupun sebenarnya tidak.

aku paham sendiri cuma kadang-kadang menafikan.kenapa? LUMRAH.mungkin ego.nakkan yang terbaik untuk diri sendiri.tapi kadang-kadang,aku redha..itu yang sepatutnya.


dan sekarang,aku berserah..dan betol-betol redha.berbekalkan doa dan hati yang kental.aku cuma nak kau gembira.IKHLAS dari hati.kau tau yang terbaik.

aku tak perlukan kau mengembirakan aku.aku cuma perlu kau ada di sisi.itu dah cukup gembirakan aku..
kalau die yang terbaik buat kau.alhamdulillah.hanya doa yang aku kirimkan.

insyaAllah,Dia akan beri pelangi lepas turunkan hujan.

SMILE :) #sigh

p/s : u are my priority now,even if i'm only an option.frankly,i don't know where i stand with u and i don't know what i mean to u..can u expain it to me?

2 comments:

  1. "be strong" itu ayat yg slalu kau dengarkn... cuba dalami ayat tu.. kuatkan lah hatimu kerana Allah.. luahkan ape yg ade kat dlm hati kau dengan org yg btol2 phmkan kau..sedikit sebanyak ia mmpu mmbantu kau.. yg terbaik skali mengadu la dengan Allah. tabahkan hatimu untuk mngharungi dugaan yg Allah berikn ni.. Dia nak menguji kau.kau harus kuat mnghadapi nye.mohon pertolongan dripadaNye. InsyaAllah, Allah akn bantu hamba Nye yg dlm kesusahan.. Allah tu maha adil.. Dia thu ape yg trbaik untuk kau.. terima lah dengan hati yg terbuka ok =).

    ReplyDelete