nuffnang here

anda SEMUA:)

Sunday, January 23, 2011

hang out....:)

first of all,thnx guys sebab bawak aku kuar semalam..after a week duk uma,bawu semalam aku rase hepi cket.
aku xbole nk tulis panjang2 coz da tergesa2 nk bleq melaka nie..adusss!gile balek otak aku nie.sape nk ikut aku balek??angkat kaki korg!!huuu..
okeeyy,thnx to mira cikcit,azzim hud and ariff samsul for hang out with me..terharu weyh!!!da lame gilerr xjmpe..karaoke ngn korang sgt syok..thnx to ajim sebab bayar.aku xbayar bleq kt kau en??huhu..xpe2,nnti aku blnje kau smpai langsai hutang aku.hoho
to mira,,okeyy.kau sangat byk cakap skunk..penat aku layan kau..kejap tu,kejap nie.ahah..papepun,kau terBAEK weyh..laen kali aku datang puncak lagi..nak tggu kau datang melaka,cm hampeh la kan.tah ble tah..aku pun da nak blah dr sane.huuu
ayep tinggi giler,so memang xsalah la kteorg panggil kau tiang en?haha..eh2,tp skunk aku da xpggil cmtu oke?sipot je pggil kau gitu..salahkn die.haha.
ajim lak.sangat kurus!!xberubah dr dlu..cbe kau jadi cm aku n mira..kjap gemok,kjap krus.mcm belon da..haha.ouh2,aku dgr kau popular skunk?kt mane..?dak puncak eh bak kate mira.wahhh..lepas nie aku bg kau dak mtrik lak.haha..n ouh,kau kegilaan dak2 MIAT ke?hahah..jgn jd GAY suda..ingat ajim,kau ade rahsie ngn aku,baek kau simpan baek2.kalau x,aku sekeh kau byk2!!jangan lupe jgak knalkn awek kau eh..da janji kn?eh,ble plak kau janji..ahhh,xkire..nnti nk knal jgak..hoho.

k ahh,smpai cni je..utk lihat gmba2,sile ke blog mira cikcit...papai guys..nk blah baleq mtrik!!huuu


No comments:

Post a Comment