nuffnang here

anda SEMUA:)

Tuesday, October 12, 2010

da most precious...

semalam rOomate ku berkata2..ok oh!kau ade ayah yang sgt sporting...haha.thumbs up!


aku pun xingt camne ley cite pasal ayh kan..rindu kot.hOmesick!hhaha..


tp ble difikirkn dek logik akal aku nie..aku mmg sgt berbangga mempunyai ayah yg sgt2 sporting..huhu


die tu sgt berharga tau.macam ayah korg gak la...sape xsyg ayh.angkat kaki!!haha..tipu la korg xsyg ayah sndri...kalu xde die..camne kite nk wujud kt dunia nie..kn3?so,,kite msti appreciate ayah kite dong...


lg satu,,ayah kau ngn aku laen weyh..kite kne time jela camne pun ayah kite.


mgkin ade bnde yang best pasal die yang kite xsedar...


cube kau pejam mate pastu fikir lelame..msti ko dapat rse ape yang bez pasal ayah kau!


da pejam2 mate tu,jgn TDO lak!sengal...hahah


sometimes,ayah yg senyap tu sbnr'e lg sayang kite tau2..



gambar diatas hanya rekaan semata2..huhu

jap aku fikir..pernah ke aku men layang2 ngn ayah aku??

aku rase xkot..maen kete cOntrol pnah la..haha

hmm,,da sebulan lebih nie xjmpe ayah aku..huhu
daddy,,i miss u la....;)


No comments:

Post a Comment